.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
88 درصدتخلفات رانندگی مازندران درمحور فیروزکوه
60 درصد تصادفات محور فیروزکوه در 40 کیلومتر اول قائم شهر صورت می گیرد...محورهای هراز، ساری و جویبار به ترتیب با 75 ،60 و 55 درصد بیشترین تخلفات و تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند...
88 درصدتخلفات رانندگی مازندران درمحور فیروزکوه

مدیر کل حمل و نقل وپایانه های مازندران با اشاره به اینکه 60 درصد تصادفات محور فیروزکوه در 40 کیلومتر اول قائم شهر صورت می گیرد افزود: 88 درصد تخلفات رانندگی مازندران در محور فیروزکوه اتفاق می افتد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا ، فرهاد صالحیان در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه با ایجاد سیستم های تحلیل سرعت ، میزان تخلفات در محور کیاسر 75 درصد کاهش یافته است اظهار داشت: محورهای هراز، ساری و جویبار به ترتیب با 75 ،60 و 55 درصد بیشترین تخلفات و تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند.
وی با اشاره به این که 40 درصد تصادفات محور کندوان در 30 کیلومتر نخست این محور صورت می گیرد خاطر نشان کرد: 88 درصد تخلفات جاده ای در ساعات پایانی سفر انجام می شود.
وی با بیان اینکه 150 دستگاه کنترل نامحسوس و محسوس سرعت در جاده های مازندران نصب شده است گفت:نصب این دستگاه ها تاثیر بسیار خوبی در کنترل رانندگان داشته است.

این مسئول پایانه های مازندران با اشاره به اینکه340 مامور پلیس با هم کاری 70 درصد پرسنل اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران نسبت به کنترل سرعت رانندگان در جاده ها فعالیت می کنند افزود: تاکنون 340 ماموریت جاده ای توسط این اداره کل صورت گرفت.
صالحیان با بیان اینکه هم اکنون در 14 محور مازندران دستگاه تردد شمار الکترونیکی هوشمند نصب شده است اظهار داشت: میزان ورودی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقلی به استان 27 درصد افزایش یافت.
وی با اشاره به این که میزان تردد مسافران به شرق استان رشد بیشتری نسبت به سایر مبادی مازندران داشته است گفت: در حال حاضر سه هزار و 143 سامانه پیام کوتاه در تمامی شرکت های حمل و نقلی استان راه اندازی شد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی مسافر به استان 315 هزار نفر در روز 29 اسفند ماه 87 بوده است افزود: پیش بینی می شود در روزهای 13 و 14 فروردین ماه بیش از 500 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقلی استان جابجا و به مقصد خود در شهرهای مختلف بازگردند.
صالحیان با اشاره به اینکه نرخ بلیط سواری ، اتوبوس، مینی بوس و کلیه ناوگان حمل و نقلی استان از 15 فروردین به حالت قبلی خود باز خواهد داشت اظهار داشت: مازندران در سال 87 رتبه دوم نوسازی ناوگان و رتبه نخست ناوگان مسافربری را کسب کرد.
وی با بیان اینکه 580 دستگاه انواع وسیله حمل و نقل به ناوگان مسافری استان افزوده شده است تصریح کرد: از 28 اسفند ماه تا پایان نهم فروردین 996 هزار مسافر از طریق پنج هزار و 909 سرویس جابجا شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.